Definiując obsługę klienta można ją określić jako zdolność systemu logistycznego przedsiębiorstwa do zaspokajania potrzeb klientów pod względem czasu, niezawodności, komunikacji i wygody. Czas odnoszony jest przede wszystkim do okresu trwania cyklu realizacji zamówienia. Obejmuje odstęp czasowy od chwili złożenia zamówienia na dany produkt do momentu dostarczenia go klientowi. Przyjmuje się, że klienci oczekują jak najkrótszego czasu dostawy, a firmy starają się spełnić oczekiwania klientów. Można również zdecydować się na najlepsze szkolenia z negocjacji. Musimy jednak zdecydować się na odpowiedni aspekt jeżeli chodzi o sala konferencyjna.
Obsługa klienta jest podstawowym pojęciem nowoczesnej logistyki. Wynika z samego celu i zasad zarządzania logistycznego, które najkrócej wyraża właściwa ilość, właściwy stan, właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy koszt, właściwy klient. Obsługa klienta definiowana jest przede wszystkim jako zdolność zaspokojenia wszystkich oczekiwań klientów, głównie co do czasu i miejsca zamawianych dostaw, przy wykorzystaniu wszystkich możliwych i dostępnych form aktywności logistycznej, w tym transportu, magazynowania katowice, zarządzania zapasami, informacją i opakowaniami. Obsługa klienta do tego stopnia nadaje sens wszystkim działaniom i procesom logistycznym, że obecnie nazywana jest logistyką klienta.
Najnowsze komentarze