Orientacja produkcyjna skupia uwagę na zwiększaniu możliwości produkcyjnych przy jednoczesnym obniżaniu kosztów jednostkowych (masowa produkcja). W tym aspekcie warto jest zwrócić uwagę na szkolenia negocjacje zakupowe. Orientacja ta jest skuteczna tylko wtedy, gdy na rynku występuje duże zapotrzebowanie. O rodzaju produkowanych wyrobów decydują możliwości zaopatrzeniowe technologiczne i finansowe przedsiębiorstwa. Orientacja sprzedażowa koncentruje się na zbycie wyprodukowanych wyrobów. Jednym z głównych działań firm, które stosują tę orientację jest obniżanie cen i intensywne szkolenie sprzedawców, kolejnym poszczególne zmiany w obszarze dystrybucji wyrobów.
Decydując się na szkolenia w tym zakresie warto jest podjąć decyzję o sala szkoleniowa warszawa centrum. Orientacja marketingowa stawia rozpoznawanie potrzeb nabywców, jak i również wychodząc z założenia, że istotnym jest nie fakt, co ma sprzedać firma, ale fakt co chce kupić kupiec. Orientacja ta pozwala uniknąć ryzyka związanego z niemożnością sprzedaży wyprodukowanych swoistych wyrobów ze względu, na ograniczone zapotrzebowanie. Natomiast orientacja marketingowa strategiczna również koncentruje się na potrzebach, ale uwzględnia analizę szans oraz zagrożeń wypływających ze środowiska, w obszarze w którym działa firma.
Najnowsze komentarze